Piskel

 Aquí subo os meus debuxos que fixen con piskel na última semana. Piskel é unha plataforma que servenos para dibuxar por cada pixel, nesta podemos facer un debuxo normal ou un debuxo animado. No meu caso fixen un debuxo animado, e baseime nun videoxogo chamado Pacman:


Tamén fixemos un patrón e un cartel luminoso. Nesta plataforma podemos atopar algunhas ferramentas como pode ser Layer, servenos para poder debuxar nas diferentes capas que ten o debuxo, no meu debuxo usei 2 "Layer2 un para a vida e logo outro para o mapa e o Pacman. Logo podemos atopar o que chaman "Frame" esto é as diferentes páxinas que usei para o pixelado, no meu caso usei 5 para poder facer que se mova.


Este é o primeiro debuxo que fixen en piskel:


Fixen a Mario Bros xa que me inspirei en cando Mario estaba feito de pixeles e se notaba moito, non como ahora que se ve moito mellor que a principios. Utilicei 2 layers como sempre 1 para o fondo e outro para os personaxes.

Antes de acabar tamén vou a ensinar mi patrón para el usei o escudo do capitán América:

Nel utiliceia a ferramenta selection que servenos para coller a figura que fixemos e copiala. Así fixen o patron de escudos e o fondo.

E por último aquí temos o meu cartel luminoso co meu nome:


Este cartel luminoso o fixen poñendo o meu nome, dibuxando en diferentes páxinas unha letra hasta que completar o nome, utilicei 6 páxinas, a selection e por último 2 layers.

Comentarios

Entradas populares